2009 KPSS Genel Kültür Genel Yetenek Soruları

Lisans Mezunu arkadaşların iş bulma açısından en büyük engellerden biri olan KPSS sınavlarından bir tanesini daha geride bıraktık. Bu sınava giren çoğu arkadaşımızın en fazla takıldığı kısımlardan biride Tarih olmuştur. Bu seneki Tarih soruları hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce zormuydu? Diğer seneki sorulardan Farkı neydi?

Bunların dışında 2009 KPSS Genel Kültür Genel Yetenek Soruları kısmında hatırladığınız soruları ve cevaplarını bizle Paylaşır mısınız?

Genel Kültür Genel Yetenek Soruları

2009 KPSS Tarih Soruları
2009 KPSS Coğrafya Soruları

26 Comments

  1. Ben Matemetikten bu kadar aciz kalacağımı zannetmyordum. Allah iddası olan kardeşlerime sabır wersin.

  2. ay koptum gülmekten yaa:D moral bozukluğuyla soruların cevaplarını arıyodum senin yorumlarını görünce gitti o moral bozukluğu beni güldürdün ya Allahta seni güldürsün zeynep:D demek uzaktan bakılınca kolay görünüyodu sorular he:D ve koskoca ikigün çalıştın he:D keşke bende tarih sorularına uzaktan baksaydım kolay görünsün diye:D ama içine girince kolay olmadığı karmaşık olduğunu iyice görüyo insan..hatta bildiğim halde, bile bile yanlış yaptım ya sıralamasında:S iktisat bitirdim bende..hadi sen 2 gün çalışmışsın bende 3 ay çalıştım seninle benim okadar üzülmememiz lazım bu iş için senelerdir çalışan var Allah yardımcıları olsun vallaha..

  3. geçmiş olsun arkadaşlar siz yine şanslısınız sınava girdiniz bir umut bekliyosunuz ben hemşirelik mezunuyum ve bu sene sınav yok atama yok ne yapcaz belli değil bu ülkede okusanda bi işe yaramıyo işini bilen dayısı olan kazanıyo her zaman.

  4. benım ılk gırısım fakat dıger senelerle kıyasladıgımda bu sene tek kelımeyle zordu matematik özellikle zordu eğitim bılımlerine bısey demıyorum helal olsun hıc bır yayında olmayan konulardan dahı sordular …. ne desem bos bızım sesımızı ancak bız duyarız… kımse kımsenın derdinden anlamaz ki….

  5. Geri bildirim: 2009 Kpss Soruları
  6. merhaba ben kpps mağdurlarından birisiyim.Bu yıl 5. girişim bakalım kaç sene daha gireceğim bari bundan emekli yapsalar. Sorulara gelince tam algılayamadım bu yüzden iyimi geçti kötümü geçti yorum yapamıcam ayrıca tüm mağdurlara selamlar:)

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir